Sem tam něco nového, třeba high five :)

13.03.2012 16:48

    Axouš si pomalu zvyká na nové prostředí. Je moc zajímavé sledovat, jak se nový pes začleňuje do smečky, zvláště pak, když je ta smečka tříčlenná a jedna povaha lepší než druhá :D Nakonec se Axí zařadil na druhé místo, ale jsem si jistá, že kdyby roli nehrála taky velikost, byl by první :)
    Nevím, jestli jsem to sem už nepsala, tak promiňte jestli se náhodou opakuji, ale Axí umí nový trik - high five :) Jde v podstatě o to, že si plácneme, já pravou rukou a Axí pravou ťapkou.

    Na procházky jsme teď bohužel moc nechodili, ale s nadcházejícím jarem hodláme vše napravit :) Na naší první procházce po asi 14 denní odmlce jsem Axího chtěla raději nechat pobíhat na stopovačce, pro jistotu, ale asi po 100m jsem to vzdala, protože to otravovalo jak mě, tak i Axího. Prostě, když to jde, tak chodíme na volno :)
    Také trénuji nácvik prohlížení zoubků :) Axí si už v pohodě nechá šáhnout na čumák (včetně krku) se zavřenýma očima a to i po delší dobu. Je to prostě moje šikulka :) Dalším krokem bude stejný nácvik, ale s někým jiným, aby na sebe Axouš nechal šáhnout opravdu všechny :)

Terka